Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ

«Με ενοχλεί όταν οι άλλοι λειτουργούν διαφορετικά απ’ ότι εγώ, με αποτέλεσμα να μου δημιουργούν προβλήματα στην καθημερινότητα ή στη δουλειά.
Μου τη δίνει όταν θέλω να μιλήσω σοβαρά και ο άλλος με κοροϊδεύει. Το καταλαβαίνω ότι θέλει να κάνει πλάκα, αλλά αυτού του είδους το χιούμορ δεν μου αρέσει. Εξάλλου δεν είναι ώρα για αστεία. Μια σοβαρή κουβέντα θέλω να κάνω.
Με πειράζει όταν κάποιος ξεσπάει τα νεύρα του πάνω μου. Μα τι έφταιξα εγώ; Τι είμαι, ο σάκος του μποξ για τον καθένα που θέλει κάπου να ρίξει τις μπουνιές του;
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι οι άλλοι είναι τόσο διαφορετικοί από εμένα. Δεν συμπεριφέρονται όπως εγώ που σέβομαι τους συνανθρώπους μου και δεν θέλω να ενοχλώ κανέναν».
Μα καλέ μου, ποιος σου είπε ότι όλοι πρέπει να σκεφτόμαστε το ίδιο; Ποιος μπορεί να πει ότι πρέπει όλοι έχουν το ίδιο μοτίβο συμπεριφοράς; Ο κάθε άνθρωπος είναι τελείως διαφορετικός. Έχει διαφορετική προσέγγιση των πραγμάτων, διαφορετικό τρόπο σκέψης, διαφορετική συμπεριφορά και αντιδράσεις.
Αυτή είναι και η ομορφιά μας. Η γοητεία της διαφορετικότητας. Μήπως δεν είμαστε όλοι ίσοι; Πλάσματα του Θεού; Με τα καλά και τα κακά μας, με το δικό μας γούστο, το μοναδικό μας στυλ, τις όμορφες και άσχημες μέρες μας;
Είμαστε απόλυτα ίδιοι σε κάτι; Έχουμε την ίδια φωνή, το ίδιο σώμα, τα ίδια μαλλιά, την ίδια ψυχοσύνθεση; Όχι! Είμαστε μοναδικοί και αυτό ακριβώς είναι που συνθέτει την απόλυτη ομορφιά και αρμονία.
Μπορεί να έχουμε ορισμένες ομοιότητες, αλλά μέχρι εκεί. Όταν γεννήθηκε ο καθένας από εμάς, έσπασε το καλούπι. Δεν βγήκε ποτέ κάποιος άλλος ίδιος.
Αυτό σημαίνει ότι όσα κοινά σημεία έχουμε μεταξύ μας, άλλες τόσες είναι και οι διαφορές.
Και μπορεί να μην τα βρίσκουμε πάντα, είναι όμως απαραίτητο, για να συνυπάρχουμε αρμονικά, να σεβόμαστε ο ένας την προσωπικότητα, τις συνήθειες και τις συμπεριφορές του άλλου.
Αν περιμένουμε να βρούμε ανθρώπους ολόιδιους με μας, θα μείνουμε μόνοι μας στο τέλος.
Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζουμε, είναι ότι πάντα υπάρχουν τρόποι να αλληλεπιδράσουμε και να συνεργαστούμε μεταξύ μας. Υπάρχουν πολλές δίοδοι επικοινωνίας. Φτάνει να το θέλουμε.
Αν δώσουμε την ευκαιρία στους άλλους να εκφράζονται με τον τρόπο τους, χωρίς να τους κρίνουμε ή να νευριάζουμε μαζί τους, θα ανακαλύψουμε πολύ περισσότερα πράγματα για εκείνους. Που μπορεί και να μας φέρουν κοντά και να δημιουργήσουμε ειλικρινείς ανθρώπινες σχέσεις.
Γι’ αυτό λοιπόν, μην σε πειράζει αν κάποιος δεν είναι όπως εσύ. Δέξου τον όπως είναι, θα σε δεχτεί κι εκείνος με τη σειρά του.
Ας χτίσουμε, ο καθένας από λίγο, έναν κόσμο με αρμονική συνύπαρξη για όλους μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου