Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ


Σε εσένα το λέω. Σε ευχαριστώ που με στηρίζεις, που με αγαπάς, που με ακούς, που με συμβουλεύεις. Σε ευχαριστώ για όλες τις στιγμές που ζήσαμε μαζί μέχρι τώρα. Ήταν υπέροχες, είτε ήταν εύκολες, είτε δύσκολες. Θα ζήσουμε και στο μέλλον παρόμοιες.
Αν δεν είχα εσένα, θα ένιωθα μοναξιά σε αυτό τον κόσμο. Θέλω να έχω ένα χέρι να κρατώ και να με κρατά, το έχω ανάγκη. Έναν ώμο για να κλάψω όταν το χρειάζομαι, μια αγκαλιά να ξαποστάσω και να παρηγορηθώ από τις φουρτούνες της ζωής. Ένα βλέμμα γλυκό και οικείο, να με κοιτά με αγάπη και συμπόνια . Ένα άγγιγμα απαλό, που θα με κάνει να παίρνω θάρρος και να ξεκινάω πάλι να τρέχω προς τα εμπρός.
Πόσο κοστίζουν όλα αυτά; Αξία ανεκτίμητη αγαπητέ μου! Δεν μετριούνται με χρήμα. Τα ουσιώδη δεν έχουν τιμή, βγαίνουν από μέσα, από την ψυχή. Σκορπίζουν γύρω τους μόνο ομορφιά και αγνά συναισθήματα. Δείχνουν ότι εκεί έξω, ναι, υπάρχει ένας όμορφος κόσμος. Ένας κόσμος που είναι εύκολο να τον αγγίξεις, αν το θες. Φτάνει να ανοίξεις τα μάτια της ψυχής σου και να νιώσεις την αγάπη παντού. Από τον ήλιο μέχρι το χώμα και από τον αέρα μέχρι τη θάλασσα.
Είμαι ευτυχής που σε έχω γιατί μου τα δίνεις όλα αυτά. Κι αν καμιά φορά φέρομαι ανάρμοστα, συγχώρεσε με. Με πιάνουν οι ανασφάλειές μου κι εμένα. Άνθρωπος είμαι. Όταν μισώ τον εαυτό μου, έρχεσαι εσύ να μου υπενθυμίζεις ότι πρέπει να τον αγαπώ.
Όταν ξεχνάω πόσες ευλογίες έχω στη ζωή μου, βρίσκεσαι μπροστά μου και καταλαβαίνω ότι πρέπει να αισθάνομαι ευγνωμοσύνη. Για όλα. Τα καλά και τα άσχημα. Μα προπαντός γιατί είσαι εκεί, απόδειξη της άδολης αγάπης σου για μένα.
Μη φύγεις από κοντά μου. Θέλω να σε αισθάνομαι σε κάθε κομμάτι της ζωής μου. Η σχέση μας είναι αληθινή, ουσιαστική. Τίποτα δεν θέλω να μπει ανάμεσά μας. Πρόσεχε τον εαυτό σου, μην μου αρρωστήσεις, μην μου πάθεις τίποτα.
Μείνε όπως είσαι. Μην αλλάξεις. Ούτε χαρακτήρα ούτε συνήθειες. Έτσι σ’ αγαπώ. Ακριβώς όπως είσαι. Με τα προτερήματα και τα ελαττώματά σου. Θαρρώ πως τα καλά σου στοιχεία υπερτερούν. Γι  αυτό είσαι ένας τόσο γλυκός άνθρωπος. Βγάζεις προς τα έξω τον καλύτερό σου εαυτό. Και το πιο όμορφο είναι ότι με παροτρύνεις κι εμένα να κάνω το ίδιο. Τα έχω καταφέρει άραγε; Νομίζω πως ναι. Με σένα πλάι μου ξεχνώ τον πόνο, τη λύπη, το θυμό, την οργή.  Γυρίζει το μυαλό μου κανάλι και βλέπει άλλες εικόνες. Χαράς, αισιοδοξίας, αγάπης και λύτρωσης. Με χρώματα ζωντανά και μυρωδιές αλλιώτικες.
Γι αυτό σου λέω. Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ. Να είσαι πάντα καλά και να έχεις μια ζωή γεμάτη αγάπη κι ευτυχία.
Σε ευχαριστώ μάνα, πατέρα, αδερφέ, αδερφή, φίλε, φίλη, σύντροφε, συγγενή, συνεργάτη, γείτονα, άγνωστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου