Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ



Γιατί να φεύγει ο χρόνος χωρίς να έχει αλλάξει κάτι; Γιατί χάνονται οι ευκαιρίες από τα χέρια μας; Τι να κάνουμε για να έρθει το καινούργιο στη ζωή μας;
Τι να κάνουμε; Να δράσουμε, να διεκδικήσουμε, να μιλήσουμε!!!!!!!!
Τι νόημα έχει να συζητάμε ότι θέλουμε κάτι διαφορετικό για εμάς, αν δεν κάνουμε πράξη όλα όσα σκεφτόμαστε;
Ένα παράδειγμα είναι η αλλαγή στη δουλειά μας. Δεν μου αρέσει η δουλειά μου. Δεν με καλύπτει πια, δεν μου δίνει κίνητρο, δεν υπάρχει καμία προοπτική εξέλιξης. Οπότε; Τι γίνεται τώρα; Τι θέλω να αλλάξω; Με το να κάθομαι να ονειρεύομαι απλώς μια άλλη, καλύτερη δουλειά, δεν κάνω τίποτα. Θα πρέπει να εξετάσω τις εναλλακτικές μου. Μπορώ να βρω κάτι άλλο; Φυσικά, αν αρχίσω να ψάχνω, σίγουρα θα βρω. Όμως δεν αρκεί αυτό. Θα πρέπει να ξέρω ακριβώς πλέον τι θέλω να βρω εκεί που θα πάω. Να είμαι συνειδητοποιημένος όσον αφορά τις επιθυμίες μου και να διεκδικήσω όσα θεωρώ ότι μου αξίζουν. Ναι, αλλά πρέπει να είμαι έτοιμος να ξεκινήσω από την αρχή, να κουραστώ διπλά, να μάθω καινούργια πράγματα, να πάω μπροστά. Είναι στο χέρι μου!!!
Μα θα αντιμετωπίσω δυσκολίες για κάποιο χρονικό διάστημα. Ε και; Τόσα και τόσα έχω ξεπεράσει, το ίδιο θα κάνω και τώρα. Το θέμα είναι πως θα αντιμετωπίσω εγώ τις καταστάσεις.
Έμαθα από τα λάθη του παρελθόντος και είμαι σε θέση να πράξω με άλλο σκεπτικό τώρα πια, δεν πρέπει να τα επαναλάβω. 
Το ίδιο ισχύει και για όλα τα πράγματα στη ζωή. Ακόμα και στις σχέσεις. Το να υπάρχουν προβληματικές σχέσεις δεν είναι μόνο θέμα του ενός, αλλά και των δύο. Αν αγαπώ έναν άνθρωπο και τον θέλω στη ζωή μου, πρέπει να εξετάζω συχνά τον εαυτό μου όσον αφορά τη συμπεριφορά μου απέναντί του. Αν κάπου κάνω λάθος, θα αλλάξω τρόπο σκέψης και θα φροντίσω ώστε να εξομαλυνθούν τα προβλήματα.
Πόσο πιο όμορφη εικόνα είναι αυτή που δυο άνθρωποι είναι καλά όταν βρίσκονται μαζί! Που περνούν όμορφες στιγμές και έχουν να θυμούνται μόνο ευχάριστα συναισθήματα; Γιατί  το μυαλό θυμάται τα συναισθήματα και επηρεάζεται από αυτά.
Η εσωτερική αναζήτηση μας βοηθάει να δούμε τι είναι αυτό που θέλουμε να αλλάξουμε στον εαυτό μας και στη ζωή μας, ο τρόπος που θα το πραγματοποιήσουμε βρίσκεται στο μυαλό και την καρδιά μας.
Στην αρχή δεν είναι εύκολο (άλλωστε κάθε αρχή και δύσκολη δεν λένε;), όμως σιγά σιγά αρχίζουν όλα να γίνονται πιο ξεκάθαρα και με μικρά βήματα θα φτάσουμε στον τελικό προορισμό μας: την αναγέννησή μας, την αλλαγή της ζωής μας και της καθημερινότητάς μας, αλλά  και των γύρω μας.
« Τα πάντα ρεί και ουδέν μένει» είχε πει ο Ηράκλειτος και αυτό θα πρέπει να γίνει το εφαλτήριο για να συγκεντρωθούμε στον απώτερό σκοπό μας.
Μην περιμένουμε λοιπόν τη ζωή μας να αλλάξει από μόνη της. Ας την αλλάξουμε εμείς με τη δύναμη, τη γνώση, το μυαλό και την ψυχή μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου