Σάββατο 9 Μαρτίου 2019

ΦΕΥΓΩ…


Απ΄ ότι με πλήγωσε. Από τους ανθρώπους που δεν με γνώρισαν ποτέ αληθινά. Από την πεζή καθημερινότητα. Από τους ανούσιους θορύβους, από την κακία και τη μιζέρια.
Φεύγω από μια ρουτίνα που δεν με γεμίζει. Από τη μαυρίλα της ψυχής, από τον εσωτερικό πόνο.
Έχω αποφασίσει να ζήσω διαφορετικά τώρα πια. Η κάθε ημέρα μου θα ξεκινάει με έναν ολόλαμπρο ήλιο. Το κάθε λεπτό θα το σπαταλώ σε πράγματα που με κάνουν να νιώθω καλά. Να αισθάνομαι υγιής, πλήρης, σημαντική για αυτό τον κόσμο.
Να δίνω το Φώς της Αλήθειας μου σε κάθε μου πράξη. Να ζω για όλα αυτά που απλόχερα μου έχουν δοθεί.
Ευγνωμοσύνη για κάθε τι που υπάρχει στη ζωή μου. Ξυπνώ κάθε πρωί, είμαι καλά, πηγαίνω στη δουλειά μου, ζω σε ένα υπέροχο σπίτι, η οικογένειά μου και όσοι αγαπώ είναι καλά και είναι δίπλα μου, έχω τη δυνατότητα να ζήσω αξιοπρεπώς, έχω να φάω, έχω πολλή πολλή αγάπη να προσφέρω γύρω μου. Είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος.
Ναι, έχω τα πάντα. Και θα αποκτήσω περισσότερα και πιο ουσιαστικά. Γιατί ξέρω τώρα πια πως η ζωή μπορεί πάντα να γίνει καλύτερη.
Συγχωρώ όσους με αδίκησαν, με πόνεσαν, με στοχοποίησαν. Δεν είναι καλά με το μέσα τους, γι’ αυτό τα έκαναν όλα αυτά.
Κι εγώ το ίδιο έκανα κάποιες φορές. Όλοι περνάμε από τέτοιες καταστάσεις. Όμως, η ζωή προχωράει κι εμείς αλλάζουμε. Θέλω να πιστεύω προς το καλύτερο.
Ας καθίσει ο καθένας μας να σκεφτεί τι είναι αυτό που τον ενοχλεί, τι τον τρώει και δεν μπορεί να απολαύσει τα αγαθά της ζωής.
Δεν μπορεί, θα το ανακαλύψει. Ίσως πρέπει να ανατρέξει στο παρελθόν και να βρει τι φταίει, τι τον έκανε να μην μπορεί τώρα να είναι  ευτυχισμένος.
Κάποτε αναρωτιόμουν αν γίνεται να αλλάξει ο άνθρωπος. Αν μπορεί να βγάλει από τη ζωή του τις κακές σκέψεις και συνήθειες. Μου φαινόταν αδιανόητο, λες και είμαστε από πέτρα και δεν μπορούμε να πάρουμε άλλη μορφή.
Μετά από προσωπική δουλειά με τον εαυτό μου, κατάλαβα ότι όχι μόνο μπορούμε να αλλάξουμε, αλλά αυτόματα μεταβάλλονται και όλα γύρω μας. Γιατί; Επειδή τα βλέπουμε πλέον με άλλα μάτια.
Αναρωτιέστε αν εσείς έχετε μπεί σε αυτό το δρόμο; Εύκολα μπορείτε να το δείτε: σκεφτείτε τον εαυτό σας πριν ένα χρόνο. Ωραία. Τώρα, δείτε το σήμερα.
Κάποια πράγματα είναι καλύτερα τώρα πια, έτσι δεν είναι; Ακριβώς!!! Να λοιπόν που έχει ήδη έρθει η αλλαγή.
Ας φύγουμε λοιπόν από ότι και όποιον μας κρατάει πίσω. Έχουμε πολλά ακόμα να ζήσουμε, να πάρουμε από τη ζωή και να προσφέρουμε. Ας έχουμε εμείς από εδώ και πέρα την ευθύνη του εαυτού μας και ας μην αφήνουμε να μας εξουσιάζει ότι δεν είναι καλό για εμάς!
Να ζήσουμε επιτέλους όπως μας αξίζει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου