Σάββατο 25 Μαΐου 2019

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ


Πότε ήταν η τελευταία φορά που αναπολήσατε το παρελθόν; Ποιο ήταν εκείνο το ερέθισμα που έφερε στη μνήμη σας στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα;
Μια επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ και η συνάντησή μου με δύο άτομα από τα παιδικά μου χρόνια, ξύπνησαν μέσα μου όμορφα συναισθήματα και εικόνες από τότε.
Ανθρώπους, που παρόλο που μένουμε στην ίδια πόλη, είχα να δω χρόνια. Ίσως κάποια στιγμή τους είδα από μακριά, στο δρόμο ή στο αυτοκίνητο, αλλά μέχρι εκεί. Και τώρα, βρεθήκαμε τετ α τετ, με μια ευχάριστη έκπληξη ζωγραφισμένη στα πρόσωπά μας.
Μεγαλώσαμε, μα τα μάτια μας και το χαμόγελό μας είναι ίδια. Έχουμε φτιάξει τις ζωές μας όπως επιθυμούσε ο καθένας. Είμαστε μεγαλύτεροι, πιο ώριμοι, με περισσότερες ευθύνες. Με πολλά χρόνια εμπειριών στην πλάτη μας. Όμως, το συναίσθημα της αντάμωσης είναι και θα είναι πάντα μοναδικό!
Προσωπικά, μετά τη συνάντησή μου με αυτούς τους ανθρώπους, ξύπνησαν μέσα μου οι αναμνήσεις από την παρέα που κάναμε σαν παιδιά. Μου ήρθαν εικόνες στο μυαλό από την εποχή εκείνη και μαζί με αυτές και η νοσταλγία για όλα όσα ζήσαμε. Μέρες από το σχολείο, από τις βόλτες που κάναμε, τα προβλήματα της ηλικίας μας και τις ατελείωτες συζητήσεις γύρω από διάφορα θέματα. Τους έρωτες, την αγωνία για τις επιδόσεις μας στο σχολείο, τα όνειρά μας, την ανεμελιά μας.
Λένε πως καμιά φορά δεν έχει νόημα να θυμόμαστε το παρελθόν. Ή τουλάχιστον, να μην κολλάμε στο παρελθόν. Συμφωνώ με αυτή την άποψη, αλλά νομίζω πως καλό είναι κάπου κάπου να συνδεόμαστε με τον νεότερο εαυτό μας. Ανακαλώντας τις αναμνήσεις μας, ερχόμαστε πιο κοντά σε αυτό που κάποτε ήμασταν, ένας άνθρωπος που μεγάλωνε σιγά σιγά και διαμόρφωνε μια προσωπικότητα. Ένα άγουρο παιδί που μάθαινε λίγο λίγο τι θα πει ζωή.
Και οι άνθρωποι με τους οποίους συναναστρεφόμασταν τότε, έπαιξαν πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό.
Κάτι μας έδωσαν και κάτι πήραν από εμάς. Πολύ ή λίγο, δεν έχει σημασία. Ένα κομμάτι του εαυτού μας τους ανήκει και το αντίστροφο.
Για αυτούς λοιπόν τους ανθρώπους που βρέθηκαν στη ζωή μου τότε, που περάσαμε όμορφα μαζί, λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Εύχομαι να είναι πάντα ευτυχισμένοι, να απολαμβάνουν τη ζωή τους, να μεγαλώνουν όμορφα και να τους ξανασυναντήσω κάποια στιγμή, για να μου δοθεί η ευκαιρία να ταξιδέψω ξανά με το μυαλό και την καρδιά μου πίσω στο χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου