Κυριακή 12 Μαΐου 2019

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΑ!


12 Μαΐου 2019. Η γιορτή της μητέρας. Αυτό το πλάσμα που μας δίνει ζωή, μας φροντίζει, μας συμπαραστέκεται σε κάθε στιγμή της ζωής μας, καλή ή κακή, μας σκέφτεται συνεχώς, είναι δίπλα μας ακόμα κι αν δεν το βλέπουμε, σήμερα γιορτάζει.
Άραγε φτάνει μόνο μια μέρα το χρόνο για να τιμήσουμε τη ΜΑΝΑ;
Νομίζω πως η απάντηση είναι ότι κάθε μέρα πρέπει να είναι γιορτή για εκείνη, κάθε μέρα πρέπει να της δείχνουμε την αγάπη μας, όπως ακριβώς κάνει για εμάς.
Ας μιλήσω για τη δική μου μανούλα, αν και πιστεύω τα όσα θα γράψω, ισχύουν για όλους μας.
Με έφερε στον κόσμο και ήταν πολύ ευτυχισμένη όταν της ανακοίνωσε ο γιατρός ότι έκανε κορίτσι. Με κρατούσε στην αγκαλιά της κάθε φορά που έκλαιγα, για να με ηρεμήσει.
Τα ξενύχτια της όταν ήμουν άρρωστη ήταν αμέτρητα. Ειδικά, μια περίοδο της ζωής μου στο νοσοκομείο, ήταν εκεί για 20 συνεχόμενες ημέρες! Δεν έφυγε στιγμή από κοντά μου!
Εννοείται ότι πάντα μου έφτιαχνε τα φαγητά που μου άρεσαν, εξάλλου μαγειρεύει υπέροχα!
Μου έδινε πάντα τη γνώμη της σε ότι ήθελα να αγοράσω, από τα ρούχα μέχρι τη διακόσμηση του σπιτιού μου.
Οι σοβαρές και με νόημα συζητήσεις πάντα ήταν ένα ξεχωριστό  κομμάτι, που συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Ότι και να πω για τις συμβουλές της, είναι λίγο. Με δίδασκε πάντα και μόνο να κάνω το καλό, να έχω καλή καρδιά, να καταπολεμώ τον εγωισμό μου. Να φροντίζω τους άλλους, να βοηθώ όσους έχουν ανάγκη, αλλά και να διεκδικώ όσα μου ανήκουν. Μέχρι σήμερα οι συμβουλές της παραμένουν οι  ίδιες και μπορώ να πω ότι στην εφαρμογή τους όλα αυτά τα χρόνια με βοήθησαν να γνωρίσω καλύτερα τον εαυτό μου και να σταθώ γερά στα πόδια μου σαν ένας ολοκληρωμένος και ευτυχισμένος άνθρωπος.
Πόσα ευχαριστώ της αξίζουν; Αμέτρητα! Και όχι μόνο ευχαριστώ, αλλά και πράξεις αγάπης που θα την κάνουν να νιώσει ευλογία που έφερε παιδιά στον κόσμο!
Το τι δυσκολίες πέρασε, το ξέρει μόνο εκείνη. Είμαι σίγουρη ότι δεν λέει πάντα αυτό που την ανησυχεί ή τη στεναχωρεί, γιατί δεν θέλει να αφήνει βάρος στα παιδιά της. Και απ’ότι έχω καταλάβει, όλες οι μαμάδες το ίδιο κάνουν.
Όλα αυτά λοιπόν και πολλά άλλα κάνει μια μαμά στα παιδιά της. Η τιμή που θα πρέπει να της δείχνουμε είναι μεγάλη. Είναι ιερή η λέξη ΜΗΤΕΡΑ και άξια σεβασμού.
Τελειώνοντας αυτό το κείμενο λοιπόν, θέλω να ευχηθώ σε όλες τις μανούλες του κόσμου, όποια ηλικία κι αν έχουν, σε όποιο μέρος του κόσμου κι αν ζουν, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! Να ξέρετε ότι εμείς τα παιδιά σας, θέλουμε να είστε ευτυχισμένες και ότι σας αγαπάμε πολύ, ακόμα και αν δεν το δείχνουμε τόσο συχνά.
Ευχαριστούμε που μας φέρατε στον κόσμο και είστε πάντα δίπλα μας φύλακες άγγελοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου