Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΓΙΑ…

Την υγεία μου.
Την οικογένειά μου.
Το σπίτι μου.
Την ελεύθερη πατρίδα μου.
Τη δουλειά μου.
Την ελεύθερη βούλησή  μου.
Τον ήλιο που αντίκρισα σήμερα το πρωί.
Το γεμάτο ψυγείο μου.
Τα καθαρά μου ρούχα.
Τους φίλους μου.
Τη δυνατότητα να κάνω πράγματα που μου αρέσουν.
Τη δύναμη να πηγαίνω κόντρα στις αντιξοότητες.
Το νόστιμο φαγητό που θα φάω και σήμερα.
Το αυτοκίνητό μου, που με εξυπηρετεί σε ότι χρειάζομαι.
Τα βιβλία που έχω επιλέξει για να μάθω καινούργια πράγματα.
Τις εικόνες που προσκυνώ και με φέρνουν πιο κοντά στο Θεό.
Τους ανθρώπους που με βοηθούν να γίνω καλύτερη.
Το νερό που τρέχει άφθονο από τη βρύση.
Τα σκυλάκια που έρχονται κοντά μου για να παίξουν.
Τα μικρά παιδιά που με ένα χαμόγελο μου θυμίζουν πως η ζωή είναι ωραία.
Το σχολείο που πήγαινα.
Τους δασκάλους και τους καθηγητές που μου έμαθαν τόσα πράγματα.
Τους ανθρώπους που με αδίκησαν.
Τους ανθρώπους που με τη σκληρότητά τους με έκαναν να καταλάβω τι δεν θέλω να είμαι.
Εκείνους που αδιαφόρησαν για τα αισθήματά μου και με βοήθησαν να βρω τη δική μου δύναμη.
Τις δυσκολίες που πέρασα και που θα περνάω πάντα.
Τη δύναμη που κρύβεται μέσα μου.
Τις λέξεις που έχω τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσω για να περιγράψω αυτό που θέλω.
Τα συναισθήματα που έχω στην ψυχή μου, θετικά και αρνητικά.
Το Θεό που είναι πάντα δίπλα μου, ακόμα κι όταν εγώ δεν το καταλαβαίνω.
Όλα τα παραπάνω  και άλλα πολλά, με έκαναν τον άνθρωπο που είμαι σήμερα. Θα συνεχίσω να εξελίσσομαι, να παλεύω, να πονάω, να αντιδρώ, να αγαπώ, να ελπίζω.
Η ζωή είναι ωραία και γίνεται ακόμη ωραιότερη όταν αρχίσουμε να είμαστε ευγνώμονες για τα πάντα.
Το να καταγράφεις ή να δηλώνεις την ευγνωμοσύνη σου, είναι ψυχοθεραπεία. Βλέπεις όλα όσα θεωρείς δεδομένα, αλλά γραμμένα στο χαρτί παίρνουν άλλη διάσταση. Ζωντανεύουν και σε κάνουν να δεις το μεγαλείο της ζωής σου.
Ζήσε με ευγνωμοσύνη απέναντι στη ζωή κι εκείνη θα σου δώσει περισσότερα απ’ όσα φαντάζεσαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου